13 март 2024
Авторът твърди, че разпознаването на скрития потенциал на дигитализацията на служителите е ключът към запазване на производителността във времето, когато местния пазар на труда налага значит...
28 февруари 2024
Развитието на Employer Branding кампаниите у нас провокира работодателите, но и изгражда култура и очаквания в служителите
23 февруари 2024
“20-25% по-добра производителност, когато работниците са свързани”
23 февруари 2024
Нов Дом 1 е първата българска компания, която започна социална кампания за справяне с демографската криза
14 февруари 2024
Създаването на програми като "Отвори нова страница с Нов Дом 1" и пенсионната инициатива не само допринасят за работната атмосфера и ангажираността на служителите, но и утвърждават компаният...
23 ноември 2023
Георги Млеканов разказва за важността да се научим да говорим публично.
16 октомври 2023
Чувствителни ли са служителите към конкретни теми и има ли място за конфликт при обсъждането им. Автор Георги Млеканов
11 октомври 2023
Трябва ли и служителите да са съпричастни към организацията си или е нужно само да получават? Автор Георги Млеканов
03 октомври 2023
На своя рожден ден, „Нов дом 1“ обявява национална кампания за насърчаване на раждаемостта.
28 септември 2023
До колко компаниите са готови да задържат служителите си, чрез правилна адаптация? Доколко самите служители са готови да я приемат? Отговорите търси Георги Млеканов.
24 август 2023
Takeaway.com for business и ролята на храната в работния ден
13 юли 2022
5 км бягане, или 3 км ходене – това е благородната дилема пред всеки, желаещ да се включи в Race for the Cure 2022. Четвъртото българско издание на най-голямото благотворително спортно събит...