13 март 2024

Ключът към запазване на производителността: дигитално обединяване на...

Авторът твърди, че разпознаването на скрития потенциал на дигитализацията на служителите е ключът към запазване на производителността във времето, когато местния пазар на труда налага значит...
28 февруари 2024

Тайната на успешната работодателска марка - отношението

Развитието на Employer Branding кампаниите у нас провокира работодателите, но и изгражда култура и очаквания в служителите
23 февруари 2024

Ето защо е важна измеримата вътрешнофирмена комуникация

“20-25% по-добра производителност, когато работниците са свързани”
23 февруари 2024

Нов Дом 1 отличен с наградата за „Emerging Leader“ на Employer Branding...

Нов Дом 1 е първата българска компания, която започна социална кампания за справяне с демографската криза
14 февруари 2024

Първият мениджър в България, който започва социална кампания за справяне с...

Създаването на програми като "Отвори нова страница с Нов Дом 1" и пенсионната инициатива не само допринасят за работната атмосфера и ангажираността на служителите, но и утвърждават компаният...
23 ноември 2023

Защо публичното говорене, трябва да се изучава и практикува още от училище?

Георги Млеканов разказва за важността да се научим да говорим публично.
16 октомври 2023

Има ли теми табу в съвместната трудова дейност?

Чувствителни ли са служителите към конкретни теми и има ли място за конфликт при обсъждането им. Автор Георги Млеканов
11 октомври 2023

Кой е виновен? Служителя или работодателя?

Трябва ли и служителите да са съпричастни към организацията си или е нужно само да получават? Автор Георги Млеканов
03 октомври 2023

12 години „Нов дом 1“ – Стартира национална кампания за насърчаване на...

На своя рожден ден, „Нов дом 1“ обявява национална кампания за насърчаване на раждаемостта.
28 септември 2023

Каква е разликата между онбординг и социализация?

До колко компаниите са готови да задържат служителите си, чрез правилна адаптация? Доколко самите служители са готови да я приемат? Отговорите търси Георги Млеканов.
24 август 2023

Храната като социална придобивка – ниска цена, високо значение

Takeaway.com for business и ролята на храната в работния ден
13 юли 2022

Race for the Cure 2022 – бъди розова светлина за живота!

5 км бягане, или 3 км ходене – това е благородната дилема пред всеки, желаещ да се включи в Race for the Cure 2022. Четвъртото българско издание на най-голямото благотворително спортно събит...