HR Industry 2025 – изложители (част 7)
.png?token=09aa101b1d4d4c86b61b6212e08b5c05)
HR Industry 2025 - единственото професионално изложение за HR общността тази година е на 6 февруари в Интерпред-СТЦ София.
Най-интересното от HR тенденциите, добрите практики в мениджмънта, привличането и задържането на таланти, които ще определят работата в бранша през цялата година. Презентации и уъркшопи на разнообразни и актуални теми ще се проведат паралелно в четири зали. А в рамките на изложбеното пространство ще можете да срещнете лично с представители на компании, представящи продукти и услуги в сферата на човешките ресурси!
Включете се и Вие в събитието, което никой HR не пропуска! Събитието е със свободен вход, но със задължителна регистация! Регистрирайте се тук!
Представяме ви част от компаниите изложители!
Audit Advice Associates /“Съдружници по одитно консултиране ООД“/ е консултантска организация, предлагаща независима експертна оценка на ефективността на прилаганата стратегия, организация и процеси на функцията „Управление на човешките ресурси“ (HRM), спрямо целите и резултатите на компанията. Ние акцентираме върху дефинирането и измерването на реалния принос от усилията в различни HRM дейности, за корпоративния имидж, организационно здраве и конкурентноспособност.
Нашият подход се основава на убеждението, че всяка компания е уникална в стратегиите, целите и пътищата за постигане на успех в управление на ресурсите си. Прилагането на т.н. „добри практики“ или „copy-paste” решения, не винаги са подходящи и не носят необходимата ефективност и ефикасност. По-скоро са необходими „инвестирани усилия“ - осъзнати и целенасочени активности, свързани с цялостната архитектура, политики и процеси на системата за управлението на човешките ресурси и произлизащите от тях отношения и поведения на персонала. Тези „инвестирани усилия“ носят на компанията истинска стратегическа пазарна стойност тогава, когато са пряко свързани с нейните цели, визия и ценности.
Експертите на Audit Advice Associates извършват добронамерен преглед, измерване и оценка на резултатите по функцията „Управление на човешките ресурси“ на дадена компания, посредством нейните собствени критерии, измерители и мерки, и професионалните стандарти. В одитния доклад, освен задължителната констативна и аналитична част, се съдържат и оценка на рисковете, както и препоръки за подобрения. На тази база, управлението на компанията може да взема решения и да планира дейности, които да оптимизират процесите и усъвършенстват общото представяне на организацията. Компанията ни предлага и съпътстващо (подкрепящо) консултиране за внедряване на предписаните подобрения.
В последните седем години онлайн платформата Eventplus.bg има за цел да улесни организирането на събития в България и да предложи възможност за лесна и удобна връзка между локацията и организатора на мероприятието. В платформата, която е създадена въз основа 15-годишния събитиен опит на собствениците й, вече има над 200 обекта от цялата страна – хотели с конферентни зали, самостоятелни зали, заведения, винарни, галерии, открити пространства.
Ако планирате събитие и търсите подходящата за него локация, Eventplus.bg е вашият най-добър асистент. В онлайн платформата имате възможност да филтрирате по избрани критерии. Уебсайтът предоставя фото и видео галерия за всички локации и има функционалност за директен контакт с тях и заявка на оферта.
Не се притеснявайте, дори ако събитието, което предстои да бъде планирано, все още няма концепция и ясни параметри. В секцията Актуално можете да намерите разнообразно безплатно съдържание, което ще ви запознае с актуалните събитийните тенденции и ще ви предостави необходимата информация за всяко безупречно организирано мероприятие. А безплатното дигитално списание Events Guide Bulgaria представя спецификите на конгресния туризъм.
EventPlus e помислил и за тези, които се нуждаят от допълнителен съвет за предстоящото им събитие и предлагат индивидуални консултации, посредничество за събиране на оферти, както и цялостно организиране на мероприятието.
EventPlus.bg предлага още много функционалности, които да направят събитийното планиране детска игра.
MoitePari Consult помага на заети професионалисти и техните семейства да изградят стабилна основа в управлението на личните и семейните си финанси. С повече от пет години опит на пазара, ние провеждаме обучения за служителите на корпоративни партньори както и индивидуални финансови консултации. Нашата мисия е да улесним вземането на правилни финансови решения чрез експертни съвети и практическо обучение. Повече за корпоративните ни обучения можете да научите на consult.moitepari.bg/korporativni-obuchenia.
Събитието е със свободен вход, но със задължителна регистрация. Направете своята тук.