"Роботизацията - решение за успех в отдели Човешки ресурси и Финанси. Да извадим робота от човека! "
.jpg?token=2224c825d8c0eac45289aeab9ba6fb1c)
В условия на икономическа и здравна криза, както и с настъпването на Четвъртата индустриална революция, роботизацията на бизнес процесите (RPA) става все по-актуална тема в световен мащаб. Очаква се автоматизацията да трансформира над 53 милиона работни места в Европа до 2030 година, тенденция която върви ръка за ръка с промени в начина на мислене и нагласата за това как да използваме човешкия ресурс и потенциал.
Регистрирайте се за предстоящото на 26 април събитие от ТУК.
По време на събитието ще ви разкажем повече за роботизацията и ще научите:
- Как да повишите мотивацията и разкриете пълния потенциал на служителите?
- Как да намалите разходите и ускорите ефективността в отделите?
- Как да повишите сигурността и да сведете риска от допускане на пропуски и грешки до нула?
- Ще ви демонстрираме специализиран чатбот, който може да обработва динамични фирмени данни.
- Ще ви покажем реални примери при наши клиенти и ще ви разкажем как роботизацията е трансформирала успешно работата им в сферата на човешките ресурси и финансите.
Каква е ролята на RPA в отделите за Човешки ресурси и Финанси?:
- Облекчаване на работата на служителите чрез специализиран чатбот, обработващ динамични данни и предоставящ на служителите справки за отпуски, отработени часове, разходи, административни срокове и др.
- Дигитализиране на всички финансово-счетоводни операции: автоматично генериране на договори, извличане на данни от различни видове документи (вкл.хартиени), създаване на различни справки и др.
- Роботизацията пoдпомага компаниите да са в пълно съответствие със законовите регулации и изисквания.
- Облекчаване на процеса по подбор - роботите могат да извличат и обработват данни по предваритено зададени ключови думи от уебсайтове, CV, досиета на служители и др.
- Роботизацията позволява оптимизирането на финансовите потоци, предотвратява забавянията по плащанията и вземанията и позволява ускоряването на стокооборота.
- Чрез РПА технологиите, отделите по човешки ресурси освобождават около 40 % от времето си и имат възможност да се съсредоточат върху по-стратегически цели за организацията.
Кои сме ние?
Сървис Центрикс е българска компания с богат опит и широка експертиза в сферата на RPA. Ние сме единствената компания за България и едва трета в Централна и Източна Европа със статут „Златен партньор“, както и първият и единствен за България „Сертифициран партньор за услуги” (осми в EMEA) на световния лидер в областта на RPA - UiPath. През изминалите 3 години сме автоматизирали над 220 процеса в редица големи и средни международни и български компании. Наши клиенти са Уникредит Булбанк, Виваком, A1, Пощенска Банка, Аурубис, ЕОС Матрикс, Държавна Агенция за Електронно Управление и много други.
Лектор на събитието ще бъде г-н Владимир Кънчев - RPA архитект с дългогодишен опит в описанието и автоматизацията на бизнес процеси.
Повече информация за RPA, можете да откриете на нашия уебсайт: https://servicecentrix.com/robotic-process-automation/